واحد تحقیق و توسعه

دنیای تکنولوژی به صورت لحظه ای در حال تغییر است. از این رو نیاز به همگام شدن با دانش و فناوری روز دنیا در هر واحد صنعتی وجود دارد. هوراند از بدو تاسیس با همکاری کارشناسان و متخصصین فنی زبده و مجرب اقدام به کسب فناوری جدید، طراحی و تولید محصولات و به روز رسانی سایر محصولات خود کرده است. در سالیان گذشته با توجه به تغییرات گسترده در عرصه دانش الکترونیک و کامپیوتر، هوراند با افزایش همکاری خود با دانشگاه های مطرح ایران، اقدام به جذب برجسته ترین متخصیص جوان ایرانی نموده است تا با بهره مندی از تجربیات گذشته و علم روز بتواند همگام با پیشگامان عرصه سیستم های صوتی، سیستم های میکروفن کنفرانس و انرژی خورشیدی حرکت نماید.

R&D-HORAND

واحد تحقیق و توسعه هوراند متشکل از کارشناسان مجرب و مسلط به علم روز با هدف سازمانی ارتقا کیفیت محصولات فعلی، طراحی و تولید محصولات جدید و سفارشی سازی محصولات بنا بر نیاز مشتریان تاسیس گردیده است.

از دستاورد های اخیر این مجموعه می توان به بهینه سازی سیستم های میکروفن کنفرانس با تکنولوژی های روز، طراحی سیستم میکروفن کنفرانس اتوترکینگ با قابلیت های ویژه جهت استفاده در داخل کشور، سازگار کردن سیستم میکروفن کنفرانس با گوشی های هوشمند در جهت نصب و کاربری سیستم، افزایش توان و کیفیت صدای پاور آمپلی فایر ها، طراحی و تست پاور آمپلی فایر های جدید با تکنولوژی روز دنیا با توجه به نیاز مشتریان و … اشاره کرد.

هوراند اعتقاد دارد دوام و بالندگی یک مجموعه به جز تامین رضایت مشتریان امکان پذیر نیست. از این رو علاوه بر تلاش در جهت ارتقاء کیفیت محصولات به صورت روزانه، آمادگی داریم تا نظرات و پیشنهادات شما مشتریان گرامی را چراغ راه خود در راستای بالندگی هر چه بیشتر این مجموعه و صنایع ایران قرار دهیم.