سیستم تصویر برداری اتوماتیک (اتوترکینگ AUTO TRACKING)

در سالن‌های کنفرانس به جهت برقراری ارتباط تصویری بین چند نقطه‌ی مختلف و تشکیل جلسه کاری و تبادل اطلاعات و یا به جهت تهیه آرشیو صوتی و تصویری از جلسات و همایش‌های مختلف، نیاز به وجود سیستم تصویر برداری در کنار سیستم‌های صوتی احساس می‌شود.

اگر در جلسات خود نیاز به سیستم تصویر برداری در کنار سیستم میکروفن کنفرانس دارید، پیشنهاد ما سیستم اتوترکینگ هوراند است. مرکز کنترل سیستم اتوترکینک دارای دو مُد کاری با نام‌های MANUAL و AUTO است.

حالت MANUAL برای زمانی است که با کمک اپراتور قصد دارید تصویری از سالن کنفرانس و یا شخص سخنران را تنظیم نمایید. برای این منظور با کمک کیبورد کنترلرهایی که پروتکل VISCA را پشتیبانی می‌نمایند می‌توانید دوربین‌های هوراند را کنترل و تنظیم نمایید.

حالت AUTO نیز برای زمانی است که شما اپراتوری در سالن کنفرانس ندارید و می‌خواهید خود سیستم به صورت اتوماتیک زمانیکه هر شخص میکروفن کنفرانس خود را روشن می‌کند، دوربین اتوترکینگ به سمت آن شخص چرخیده و تصویر او را دریافت نماید. به سیستم تصویر برداری اتوماتیک که سازگار با میکروفن‌های کنفرانس است، سیستم اتوترکینگ (AUTO TRACKING) می‌گویند.

هوراند به جهت بومی سازی تکنولوژی‌های روز دنیا و رفع نیاز هموطنان عزیز، اقدام به ساخت سیستم اتوترکینگ کرده است. این سیستم با میکروفن کنفرانس هوراند مدل SH-550P و SH-450P همگام سازی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *