میکروفن پیجینگ هوراند

قابلیت‌های خاص میکروفن پیجینگ هوراند مدل SH-10PM آن را به میکروفنی ایده آل جهت استفاده در سیستم‌های صوت عمومی، پیجینگ و پیام رسانی تبدیل کرده است.
از امکانات این میکروفن پیجینگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دارای سیگنال صوتی چایم و آژیر

    این قابلیت شما را از داشتن دستگاهی دیگر به جهت پخش ملودی چایم “CHIME” قبل از پیام رسانی و یا پخش آژیر “SIREN” در مواقع اضطرار به جهت اعلان هشدار عمومی، بی‌نیاز می‌کند.

  2. امکان پیام رسانی مداوم و لحظه‌ای

    برای هر حالت کلید مجزا تعبیه شده است. اگر قسط خواندن پیامی طولانی دارید می‌توانید از کلید وصل مداوم میکروفن “MIC LOCK” استفاده کنید و اگر می‌خواهید به واسطه میکروفن پیامی کوتاه بیان کنید، از کلید وصل لحظه‌ای میکروفن “PUSH TO TALK” می‌توانید استفاده کنید.

  3. دارای قابلیت تنظیم اتوماتیک حجم صدای میکروفن

    این قابلیت باعث شنیدن حجم صدای یکنواخت اپراتور در سیستم صوتی خواهد شد که در نهایت شنونده احساس بهتری نسبت به صدای شنیده شده خواهد داشت.

  4. امکان اتصال به MIC IN و یا LINE IN انواع دستگاه‌های صوتی

    همانطور که می‌دانید، سطح سیگنال ولتاژ ورودی‌های MIC و LINE که بر روی دستگاه‌های صوتی وجود دارند متفاوت است و برای مثال نمی‌توان میکروفن را به ورودی LINE متصل کرد.

    میکروفن پیجینگ هوراند با داشتن دو خروجی مجزا برای ورودی‌های MIC و LINE، این امکان را برای شما محیا کرده است تا میکروفن پیجینگ را بتوانید به هر دستگاهی متصل نمایید.

  5. ظاهری زیبا و مناسب به جهت قرارگیری بر روی میز

    شاید یکی از مهمترین ویژگی‌های این میکروفن را بتوان شکل ظاهری آن دانست. این میکروفن به گونه‌ای طراحی شده است که بر روی میز بدون پایه نگهدارنده استفاده شود و تمام کلید‌های ضروری بر روی صفحه ای روبروی کاربر قرار گیرد. همچنین قسمت پایین میکروفن آن دارای حالتی منعطف به جهت تنظیم زاویه میکروفن است.

میکروفن پیجینگ هوراند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *