زون سلکتور چیست؟

در انواع پروژه‌های صوتی ممکن است نیاز شود تا محل پروژه را به قسمت‌های مختلف به جهت پخش صدا و یا استفاده از سیستم پیجینگ، تقسیم‌بندی کنید. برای مثال در یک دانشگاه بتوان در لحظه‌ای خاص فقط بلندگوهای یکی از ساختمان‌های اداری را جهت اطلاع رسانی فعال کرد و این صدا در ساختمان آموزشی که در حال برگزاری کلاس درسی است، پخش نگردد.

زون سلکتور (ZONE SELECTOR) دستگاهی است که بین آمپلی فایر و خطوط بلندگوها برای قطع و وصل بلندگوها قرار داده می‌شود. زون سلکتور هوراند مدل SH-PA3120 دستگاه رک مونتی است که می‌تواند نیاز شما را در رک‌های صوتی رفع کند.
همچنین هوراند اقدام به ساخت زون سلکتور رومیزی کرده است، بنابراین شما می‌توانید پس از اتصال این دستگاه به زون سلکتور رک مونت هوراند، از هر نقطه در محیط پروژه صوتی که سیم کشی مربوطه انجام شده است، اقدام به انتخاب زون صوتی نمایید.

هوراند جهت رفاه شما مشتریان عزیز، زون سلکتور را در دو نوع آمپلی فایر خود نیز قرار داده است تا نیاز شما در پروژه های کوچک و متوسط جهت استفاده از زون سلکتور رفع گردد.
اکو آمپلی فایر رومیزی هوراند مدل SH-500EAP و پاور آمپلی فایر رک مونت هوراند مدل SH-PA5121 هر دو دارای زون سلکتور داخلی هستند.

دیاگرام زون سلکتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *