۱۰ رنگی که برای دفتر شما بهترین کارایی را دارند

10 رنگی که برای دفتر شما بهترین کارایی را دارند

۱۰ رنگی که برای دفتر شما بهترین کارایی را دارند

برای اینکه ایده ای از بهترین رنگ هایی که برای دفتر کار شما بیشترین بازدهی را دارند، ما ۱۰ پیشنهاد داریم.

رنگ سفید
سفید ممکن است ظاهری بالینی داشته باشد، اما سفیدی ملایم مانند Pointing by Farrow & Ball در پوسته تخم مرغ، ظاهر سفید واقعی را ملایم خواهد کرد. با توجه به ظاهری گرم و در عین حال تمیز، تزئین و طراحی اطراف آن آسان است.اگر ظاهر تمیز سفید خالص را دوست دارید و می دانید که این همان چیزی است که می خواهید، سایه ای مانند سفید ساده بنجامین مور را امتحان کنید. اگر یک رنگ برجسته روشن و شدید اضافه کنید، این یک سایه خوب است.

فیروزه ایی
از آنجا که رنگ سبز ترکیبی از آبی و سبز است، می تواند هر فضای کاری را به یک ماشین بهره وری تبدیل کند. مهم است که مراقب باشید تا رنگ آن بیش از حد نباشد. روشنایی و شدت نیز برای اثر مورد نظر مهم هستند.

خاکستری
خاکستری بین سیاه و سفید قرار می گیرد که حالتی خنثی ایجاد می کند. رنگ‌ها و سایه‌های خاکستری مختلفی وجود دارد که روان‌های متفاوتی را تداعی می‌کند. کلاسیک گری از بنجامین مور بسیار ظریف است اما می تواند کارمندان، مشتریان یا خودتان را کمی احساس مالیخولیا کند.

آبی روشن
آبی روشن ملایم مانند سالزبری پوینت رالف لورن، محیط اطراف شما را آرام می کند و حال و هوای آرامی به شما القا می کند. این یک انتخاب خوب برای مطب پزشک خصوصی، به ویژه متخصصی است که روزانه با بیماران عصبی سروکار دارد.

آبی خاکستری
در دنیای شرکت‌ها، خاکستری‌های آبی می‌توانند احساس تمیزی داشته باشند و به پس‌زمینه روحیه دهند. Silver Mist اثر Benjamin Moore حال و هوای حرفه‌ای خواهد داشت و در عین حال خیلی بد خلق نخواهد بود.

قهوه ای
قهوه ای در فضایی که نیاز به احساس قدرتمند و قوی دارد، بسیار خوب عمل می کند. همراه با مبلمان اداری چوبی غنی، Wainscot توسط Farrow & Ball نیز گرمای خوبی به شما می دهد. تودور براون اثر بنجامین مور در پوسته تخم مرغ نیز قهوه ای مردانه و در عین حال گرم است.

زرد پاستلی
اگر در یک صنعت خلاق هستید، رنگ زرد پاستلی مانند Butter Regal Matte اثر بنجامین مور خلاقیت شما را به جریان می‌اندازد. این رنگ زرد ملایم با رنگ طلایی است که باعث می شود به راحتی با رنگ های سفید یا قهوه ای برجسته شود.

بنفش
رنگ بنفش سایه های زیادی در پالت خود دارد، اما استفاده از چیزی شبیه بنفش جذاب بنجامین مور برای فضایی زنانه مانند سالن انتخاب عالی است.

سبز
سبز پررنگ، تیره و مخملی مانند Farrow & Ball’s Mere Green برای صنایع بهداشتی و مالی عالی است. روشن‌تر یا تاریک‌تر شدن حال و هوای اتاق را تغییر می‌دهد.

نارنجی
رنگ آمیزی هر چهار دیوار با رنگ نارنجی ممکن است کمی بیش از حد باشد، اما برجسته کردن یک دیوار با رنگ نارنجی مانند باجا نارنجی توسط Ralph Lauren Paints ممکن است درمان مناسبی برای بعدازظهرهای کم انرژی باشد.

در تمام این پیشنهادات، اضافه کردن رنگ های برجسته، زیبایی اتاق را تکمیل می کند. انتخاب بهترین رنگ برای تزئین پنجره نیز مهم است، بنابراین حتما نمونه های مختلف رنگ را برای بهترین ترکیب رنگ با هم مقایسه کنید

--------------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *