Dynaudio : تولید کننده دانمارکی بلندگوهای با کیفیت

Dynaudio : تولید کننده دانمارکی بلندگوهای با کیفیت

Dynaudio یک تولید کننده دانمارکی بلندگوهای با کیفیت است. این شرکت در چهار بخش تجاری فعالیت می کند: سیستم های خانگی ، حرفه ای ، خودرو و چند رسانه ای .

نام Dynaudio از دو واژه دینامیک و صوتی تشکیل شده است. شعار این شرکت “همه چیز وجود دارد” است.

محل اصلی گروه Dynaudio در اسکندربرگ دانمارک با حدود ۲۰۰ کارمند است که بلندگوها در آنجا توسعه، تولید و تولید می شوند. تمام فعالیت  های بازاریابی و فروش بین المللی در Dynaudio International GmbH در Rosengarten (آلمان، نزدیک هامبورگ) هماهنگ می شود. Dynaudio همچنین یکی از اعضای گروه علاقه مند برای لوازم الکترونیکی مصرفی با کیفیت بالا، High End Society e. V

سایر مکان های فروش در بریتانیای کبیر ، هلند، ایالات متحده آمریکا و چین هستند.

این شرکت در سال ۱۹۷۷ توسط Wilfried Ehrenholz، Gerhard Richter و Ejvind Skaaning در دانمارک تأسیس شد. ماموریت دیرینه این شرکت “وفاداری معتبر” نامیده شده است. این باید متمایز از استانداردهای کیفیت « وفاداری بالا » باشد، زیرا مهندسان صدا در Dynaudio می‌خواستند نسبت به آنچه در Hi-Fi DIN 45500 در آن زمان تعریف شده بود، تقاضاهای بالاتری برای کیفیت صدا داشته باشند.

از سال ۱۹۶۸ پروژه های تحقیقاتی توسط مهندسان دانمارکی در زمینه بلندگوها انجام شد که از نتایج آنها این شرکت پدید آمد.

چهار سال پس از تاسیس Dynaudio، مواد غشایی خود Dynaudio، مواد پلیمری سیلیکات منیزیم ، توسط مهندسان داخلی ساخته شد.

بسیاری از پیشرفت های فنی با همکاری دانشگاه های آلبورگ و آرهوس توسعه یافته اند.

در سال ۱۹۸۳ اسپیکر Consequence راه اندازی شد. چیزی که در آن زمان در مورد آن خاص بود، ساختار ترکیبی با یک ووفر داخلی و خارجی بود که می تواند باس عمیق تری نسبت به یک ووفر منفرد تولید کند.

Dynaudio در سال ۱۹۸۹ با انتشار بروشور تبلیغاتی “کتاب حقیقت” و شعار تبلیغاتی “دانمارکی ها دروغ نمی گویند” در دنیای های-فای شهرت یافت.

در سال ۱۹۹۳ Dynaudio Acoustics همراه با طراح استودیو Andy Munro، یک برند در حوزه حرفه ای ، تاسیس شد.

در سال ۱۹۹۶، Dynaudio وارد همکاری با Volvo شد.

یک سال بعد، بلندگوی جمع و جور Contour 1.3 SE ظاهر شد که در حال حاضر با یک شاسی جدید توسعه یافته و ساختار متقاطع پیچیده مشخص می شود.

بلندگوی Evidence Master ، محصول شاخص این شرکت، در سال ۱۹۹۹ عرضه شد.

سال ۲۰۰۲ بسیار پر حادثه بود: مدل ویژه بیست و پنج برای بیست و پنجمین سالگرد عرضه شد ، با امضای مدیر عامل ویلفرد ارنهولز. چند سال بعد، سردبیر Wilfried Kress جایزه انتخاب سردبیران را به عنوان یکی از بهترین دستگاه های آزمایشی سال ۲۰۱۱ در مجله hifi & records به آن اعطا کرد، به دنبال آن سری Confidence که بلندگوهای C2 و C5 روی زمین آن نیز دارای فناوری DDC هستند، عرضه شد.

در سال ۲۰۰۲ همکاری با فولکس واگن آغاز شد که تا به امروز ادامه دارد.

در سال ۲۰۰۵، سری بلندگوهای فوکوس با نسل شاسی پیشرفته Esotec+ ارائه شد. محصولات در بخش چند رسانه ای برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ وارد بازار شدند.

برای سی امین سالگرد در سال ۲۰۰۷، مدل Sapphire وارد بازار شد. تعداد آن به ۱۰۰۰ جفت محدود شد و آخرین جفت به نفع پزشکان بدون مرز به حراج گذاشته شد.

در سال ۲۰۰۸ سری بلندگوهای Excite وارد بازار شد.

سری بلندگوهای Xeo ، اولین بلندگوهای بی سیم این شرکت، در سال ۲۰۱۲ در بازار ظاهر شدند. اینها جایزه EISA 2012-2013 را به عنوان بهترین محصول در بخش بی سیم اروپا دریافت کردند.

در بهار ۲۰۱۳ اسپیکر جدید Excite معرفی شد.

در اکتبر ۲۰۱۴، شرکت چینی Goertek Inc. اکثریت شرکت یعنی ۸۳ درصد را در اختیار گرفت. بقیه سهام در اختیار بنیانگذار و نایب رئیس هیئت مدیره، ویلفرد ارنهولز است.

برای چهلمین سالگرد تاسیس این شرکت در سال ۲۰۱۷، Dynaudio بلندگوی جمع و جور دو طرفه Special Forty را عرضه کرد.

در سال ۲۰۱۸، نسل جدیدی از سری پیشرفته Confidence معرفی شد. او از i.a استفاده می کند. یک تکنولوژی پیشرفته

محصولات

Dynaudio Home Systems  شامل سری های مختلفی از بلندگوها برای سیستم های hi -fi و سینمای خانگی در خانه است. بلندگوها و ساب ووفرهای فشرده، روی زمین و مرکزی وجود دارد.

Dynaudio Professional چندین خط مانیتور استودیویی را تولید می کند. تولیدات موسیقی و فیلم متعددی با کمک مانیتورهای Dynaudio ترکیب شده اند. برخی از شناخته شده ترین ها عبارتند از فیلم های Coldplay ، Depeche Mode ، U2 ، Matrix ، Lord Of The Rings و فیلم های هری پاتر . در میان دیگران، British AIR Studios ، Abbey Road Studios ، رادیو دانمارکی، CCTV و WDR Cologne به مانیتور Dynaudio مجهز شده‌اند. Dynaudio Acoustics فراهم می کندمانیتورهای استاندارد توصیه شده برای رادیو و موسیقی بی بی سی.

Dynaudio Automotive  شامل سیستم های صوتی برای وسایل نقلیه مختلف است. از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۹، Dynaudio  با Volvo به عنوان تولید کننده سیستم های صوتی کار کرد و بخش Dynaudio Automotive را برای این منظور تأسیس کرد. فولکس واگن و بوگاتی به سیستم صوتی Dynaudio نیز مجهز هستند. از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶، Dynaudio  شریک انحصاری صدای ممتاز فولکس واگن بود. در سال ۲۰۱۷، بیش از ۸۶۰۰۰۰ شاسی برای VW تولید شد. از سال ۲۰۱۶، فولکس واگن همچنین دارای سیستم های صوتی ممتاز است که توسط تامین کنندگان دیگر عرضه شده است.

Dynaudio Multimedia در سال ۲۰۰۷ با معرفی بلندگوی رومیزی پیشرفته MC15 و ساب ووفر مشابه Sub 250 MC متولد شد. از سال ۲۰۱۰ با متخصص تایوانی نوت‌بوک و رایانه‌های شخصی MSI همکاری داشت که منجر به تولید نوت بوک بازی GT 660 شد.

--------------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *