هدفون نیومن NDH 30 معرفی شد

هدفون نیومن NDH 30 معرفی شد

هدفون نیومن NDH 30 معرفی شد

Neumann از عرضه NDH 30 خبر داد، هدفونی با پشت باز که به دنبال موفقیت مدل NDH 20 پشت بسته برنده جایزه آنهاست. نیومن با هدف بازتولید تصویر خطی صدای محدوده بلندگوی خود، می‌گوید این جدیدترین مدل یک هدفون استودیویی کلاس مرجع است که برای سخت‌ترین کاربردهای میکس، هم در فرمت‌های استریو و هم در فرمت‌های فراگیر طراحی شده است.

NDH 30 ساختار فلزی باکیفیت NDH 20 را حفظ کرده است، اما کل سیستم صوتی یک طراحی کاملاً جدید است، شامل درایورهای دینامیکی بهینه و کاملاً قرار گرفته که به گفته سازنده با وضوح صوتی مبدل های مغناطیسی مسطح رقابت می کند. ادعا می شود که اعوجاج هارمونیک بسیار کم است و هدفون به لطف استفاده از جاذب های انتخابی فرکانس، پاسخی کاملاً یکنواخت در کل طیف صوتی از خود نشان می دهد. آنها همچنین دارای بالشتک های بزرگ و نرم برای اطمینان از راحتی در طول جلسات طولانی اختلاط هستند و طراحی تاشو امکان حمل و نقل آسان را فراهم می کند.

نیومن می گوید NDH 30 در ماه می ۲۰۲۲ با قیمت فهرست ۶۴۹ یورو در دسترس خواهد بود.

ویژگی ها در یک نگاه

  • خطی بودن برجسته و پاسخ گذرا
  • وضوح فضایی بالا
  • سازگاری صدا و میکس با بلندگوهای KH-Line
  • راحتی طولانی مدت بالا
  • تعادل داخلی، کابل پوشیده از پارچه (قابل جدا شدن)
  • تاشو برای حمل و نقل آسان

NDH 30 یک هدفون دور باز و پشت باز با وضوح جزئیات فوق العاده و تصویربرداری استریو با دقت بالا با محلی سازی دقیق است. صحنه صوتی خطی و پاسخ گذرا برتر آن را برای سخت‌ترین کاربردها مانند میکس و مسترینگ توصیه می‌کند.

--------------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *