پنل تعاملی هوشمند چوبی

پنل تعاملی هوشمند چوبی

پنل تعاملی هوشمند چوبی

mui یک سیستم نمایشگر صفحه لمسی چوبی است که به عنوان مرکز کنترل خانه هوشمند عمل می کند. این نه تنها امکان اتصال دستگاه‌های مختلف خانه هوشمند را فراهم می‌کند، بلکه اعلان‌ها، کنترل‌کننده نور و موسیقی، پیام‌رسانی و اشتراک‌گذاری تقویم نیز دارد. ما مخصوصاً دنبال متریال خاصی گشتیم چون برای حساسیتها ارزش قائلیم، نه اینکه مثل همیشه در تعامل با دستگاه های دیجیتال احساس رباتیک یا سردی داشته باشیم. پس از یک سری نمونه سازی، ما در نهایت موفق به توسعه طراحی سخت افزاری بسیار منحصر به فرد برای استفاده از چوب شدیم که باعث شد حقوق مالکیت معنوی را به دست آوریم.

mui از فلسفه تائوئیسم “mui shizen” الهام گرفته شده است که ما معتقدیم هماهنگی بین انسان ها، طبیعت اطراف ما و فناوری که ما توسعه داده ایم را مفهوم سازی می کند.

mui بر لحظات احساس شادی و راحتی در زندگی روزمره ما تأکید می کند که در آن بهره وری و راحتی بیشتر و بیشتر با مفهوم “تکنولوژی و طراحی آرام” برجسته می شود. ما از طریق محصول ما می خواهیم شما تجربیات متفاوتی از دستگاه های دیجیتال موجود داشته باشید که ممکن است با به اشتراک گذاشتن لحظات و خاطرات با عزیزان خود و از طریق لمس طبیعت، نیازهای برآورده نشده شما را برآورده کند. محصول ما شما را مجبور نمی کند که رفتار طبیعی خود را تغییر دهید، بلکه با آرامش و ظرافت به گونه ای بنشینید که انگار یکی از اثاثیه منزل شماست و اطلاعات مهم را به شما اطلاع می دهد و باعث ترغیب ارتباط بیشتر با اعضای خانواده می شود.

همچنین می توانید مقاله ۵ استارتاپ رو به رشد در صنعت خانه های هوشمند را مطالعه نمایید.

برنامه های mui نسخه ۱

mui الهام بخش لحظات آرام است. mui به عنوان مرکز خانه هوشمند برای دستگاه های متصل و اتصال اعضای خانواده به یکدیگر از طریق برنامه ها طراحی شده است. mui به به روز رسانی آخرین ویژگی ها و برنامه ها از طریق محاسبات ابری ادامه خواهد داد

پیام

رویداد

اطلاعات آب و هوا

حالت شب

کنترل روشنایی

برنامه های موبایل mui (برنامه mui)

برنامه موبایل mui برای اتصال خانواده ها از طریق ویژگی های پیام رسانی طراحی شده است. از طریق پلتفرم برنامه mui (API)، راه اندازی خانه هوشمند بهینه و نصب خواهد شد.

--------------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *