داستان شرکت naim از زبان خودشان

داستان شرکت naim از زبان خودشان

داستان شرکت naim  از زبان خودشان

داستان ما با اشتیاق یک مرد به موسیقی آغاز می شود و راه خود را در چهار دهه می بافد و مجموعه ای از محصولات نمادین را تا به امروز عرضه کرده است. 

بنیانگذار Naim Audio جولیان ورکر MBE (1945-2000) یک راننده ماشین مسابقه، کارآفرین و مهندس خودآموخته با اشتیاق عمیق به موسیقی بود. جولیان اوقات فراغت خود را صرف گوش دادن و ضبط صدای دوستانش در حال پخش زنده در دهه ۱۹۶۰ می کرد، متوجه شد که پخش در سیستم او راضی کننده نیست.

او که از بهترین ها راضی نبود، تصمیم گرفت تقویت کننده ها و بلندگوهای خود را طراحی کند، بدون توجه به دانش روز و تمرکز بر جنبه هایی از اجرا که موسیقی را زنده می کند. طرح های اولیه پایه و اساسی برای طیف وسیعی از محصولات hi-fi نمادین و برنده جوایز را پایه‌گذاری کردند که تا قرن آینده به خوبی عرضه خواهند شد.

جولیان ویرکر، بنیانگذار Naim Audio، که پس از ضبط زنده موسیقی دوستانش از کیفیت بازتولید موسیقی ناامید شده بود، از ساخت ماشین های مسابقه ای خود به آزمایش آمپلی فایرها روی آورد.

۱۹۶۹ آغاز کار

جولیان ویرکر، بنیانگذار Naim Audio، که پس از ضبط زنده موسیقی دوستانش از کیفیت بازتولید موسیقی ناامید شده بود، از ساخت ماشین های مسابقه ای خود به آزمایش آمپلی فایرها روی آورد.

داستان شرکت naim از زبان خودشان

۱۹۷۲ اولین شروع در رادیو پایتخت

جولیان قراردادی برای تامین تجهیزات صوتی ایستگاه رادیویی تازه تاسیس(پایتخت رادیو) به دست آورد. NAM 502 یکی از طراحی های موفق یک نسخه فشرده از تقویت کننده صوتی اولیه Naim بود که با واحدهای درایو بلندگو در یک جعبه قرار داده شده بود.

داستان شرکت naim از زبان خودشان

۱۹۷۳ Naim Audio رسما تأسیس شد

پس از موفقیت رادیو پایتخت، Naim Audio به طور رسمی در سال ۱۹۷۳ با جولیان ویرکر و شرلی کلارک، بنیانگذارش، به عنوان کارگردان، ثبت شد. اولین دفتر مرکزی ما که در یک فروشگاه در مرکز سالزبری مستقر بود، هم امکانات تولید و هم برای نمایش داشت.

 

داستان شرکت naim از زبان خودشان

۱۹۷۳ تقویت کننده توان NAP 200

اولین محصول مصرفی Naim Audio برای مصارف خانگی در سال تاسیس ما عرضه شد: تقویت کننده قدرت NAP 200 . تقویت‌کننده‌های قدرت نسل آن که در ابتدا در سال ۱۹۷۱ طراحی شدند، از نظر فنی بسیار متفاوت هستند، اما همچنان اهداف عملکردی یکسانی از جمله سرعت، ریتم و زمان را دنبال می‌کنند.

داستان شرکت naim از زبان خودشان

۱۹۷۴ پیش تقویت کننده NAC 12

با شبکه ای از خرده فروشان مستقل اختصاصی که اکنون در بریتانیا حضور دارند، NAC 12، اولین پیش تقویت کننده تولید ما، راه اندازی شد. 

داستان شرکت naim از زبان خودشان

تبلیغات کلاسیک ۱۹۸۰

با افزایش محبوبیت Naim Audio در دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰، تیم تصمیم گرفت با یک سری تبلیغات زبانی توجه مطبوعات و مردم را به خود جلب کند. آنها منعکس کننده ماهیت مطمئن و اغلب غیرمتعارف رویکرد ما به پخش موسیقی بودند و در نوع خود نمادین شده اند. 

داستان شرکت naim از زبان خودشان

تقویت کننده مجتمع NAIT 1983

اولین تقویت کننده یکپارچه Naim Audio که NAIT معرفی شد. این آمپلی فایر یکپارچه کوچک نمادین کاملاً بر خلاف سایر آمپرهای یکپارچه آن روزگار بود و روندی را برای به اصطلاح “سوپر مجتمع” ایجاد کرد.

داستان شرکت naim از زبان خودشان

۱۹۸۵ اتصال برومپتون

جولیان به دوست و مخترع همکار اندرو ریچی در شرکت تازه تاسیس خود می پیوندد. محصول آنها یک دوچرخه نوآورانه است که می تواند به سرعت و به راحتی برای حمل و نقل و ذخیره سازی تا شود. او از این تجارت حمایت می کند و مدیر می شود و به آنها کمک می کند تا تولید را راه اندازی کنند و در نهایت به یکی از نمادین ترین برندهای بریتانیایی در جهان تبدیل شوند.

داستان شرکت naim از زبان خودشان

۱۹۸۵ جایزه ملکه

Naim Audio برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ با جایزه معتبر Queen’s Award شناخته شد. ما این دستاورد را دو بار دیگر در قرن بیست و یکم تکرار خواهیم کرد و برای صادرات در سال ۲۰۱۰ و برای نوآوری در پخش موسیقی دیجیتال در سال ۲۰۱۴ برنده شدیم.

  

داستان شرکت naim از زبان خودشان

۱۹۹۱ سی دی پلیر CDS

مانند بسیاری از محصولات Naim Audio، طراحی اولین پخش کننده سی دی ما ، CDS، بر خلاف عقل مرسوم بود. پیکربندی دو جعبه ای آن به منبع تغذیه محفظه جداگانه خود را می دهد و گیره CD از آهنربای خاکی کمیاب برای پایین نگه داشتن جرم خود در حالی که همچنان دیسک را بدون لرزش محکم نگه می دارد استفاده می کند.

داستان شرکت naim از زبان خودشان

۱۹۹۳ Naim Records متولد شد

نایم رکوردز که توسط بنیانگذار Naim جولیان ورکر ایجاد شد، عشق خود به موسیقی را با تلاش خود برای ارائه بهترین کیفیت صدا، از استودیو تا اتاق شنود ترکیب کرد.

داستان شرکت naim از زبان خودشان

تقویت کننده برق ۲۰۰۰ NAP 500

سال ۲۰۰۰ یک تغییر گام در تاریخ Naim Audio بود. پس از چندین سال توسعه، تقویت‌کننده قدرت پرچم‌دار جدید Naim Audio NAP 500 متولد شد و با آن زیبایی‌شناسی طراحی صنعتی جدیدی که Naim Audio را برای قرن بیست و یکم بازتعریف کرد. توانایی آن در ساخت موسیقی تنها با ورود Statement در سال ۲۰۱۴ بهتر می شود. 

داستان شرکت naim از زبان خودشان

۲۰۰۸ Naim برای بنتلی

دو برند با میراث برجسته بریتانیایی و اشتیاق به برتری مهندسی، یک پروژه توسعه ۱۸ ماهه برای تولید سیستم خودروی Naim for Bentley به اشتراک می گذارند. با استفاده از پیشرفته Naim Audio DSP (پردازش سیگنال دیجیتال) و فناوری واحد درایو بلندگو، این سیستم به صورت سفارشی در تمام مدل‌های بنتلی در دسترس است. 

داستان شرکت naim از زبان خودشان

NaimUniti 2009

یک پخش کننده همه کاره که دنیای جدید پخش موسیقی را با پخش کننده CD و آمپلی فایر یکپارچه با الهام از NAIT اصلی ترکیب می کند، راه اندازی شد. NaimUniti در سال ۲۰۰۹ و در سال ۲۰۱۲ برنده جایزه بهترین محصول سال چه Hi-Fi شد. 

داستان شرکت naim از زبان خودشان

۲۰۱۳ جشن ۴۰ سالگی

ما چهلمین سالگرد خود را به سبک واقعی Naim Audio با موسیقی زنده از  آثار Naim Records در مرکز هنری سالزبری جشن گرفتیم ، فقط یک پرتاب سنگ از جایی که همه چیز در اولین دفتر مرکزی ما در سالت لین در مرکز شهر شروع شد.

داستان شرکت naim از زبان خودشان

جایزه ملکه ۲۰۱۴

Naim Audio برنده بالاترین جایزه تجاری بریتانیا برای طیف پیشگامانه دیجیتال پخش کننده موسیقی شبکه، پخش کننده همه کاره، پخش کننده/سرور هارد دیسک و مبدل های دیجیتال به آنالوگ است. برنده سومین جایزه ملکه برای Naim Audio، با برنده‌های قبلی برای صادرات در سال‌های ۱۹۸۵ و ۲۰۱۰.

داستان شرکت naim از زبان خودشان

بیانیه ۲۰۱۴

سال ۲۰۱۴ که برای اجرای موسیقی خالص ساخته شده بود، اوج دانش مهندسی و هنر نعیم را در ورود Statement مشاهده کرد. سری پیشگامانه شامل پیش تقویت کننده NAC S1 و تقویت کننده تک توان NAP S1 است.

هدف بیش از یک دهه پیش، با توسعه از سال ۲۰۱۱، ایجاد یک استاندارد مرجع جدید در بازتولید و زیبایی شناسی صدا و موسیقی پیشرفته بود. صفحه جدیدی در داستان صوتی Naim

داستان شرکت naim از زبان خودشان

۲۰۱۴ مو سو

Naim Audio اولین سیستم موسیقی بی‌سیم کامل خود را به نام Mu-so راه‌اندازی می‌کند که تطبیق پذیری و عملکرد واقعی را در کنار قابلیت چند اتاقه ارائه می‌کند، نقطه عطفی جدید در موسیقی دیجیتال با وفاداری بالا. Mu-so توسط یک مغز دیجیتال قدرتمند هدایت می شود و به بلندگوهای طراحی شده سفارشی مجهز شده است تا تجربه ای موسیقایی داشته باشد که باید شنیده شود تا باور شود.

داستان شرکت naim از زبان خودشان

۲۰۱۶ Muso Qb

در سال ۲۰۱۶، برادر کوچک کاریزماتیک Mu-so، Mu-so Qb، سیستم موسیقی بی سیم جمع و جور جدید ما راه اندازی شد. با اندازه ۲۰ سانتی متر مربع، پوشش پلیمری پر از شیشه Qb و رادیاتورهای باس به ایجاد فرکانس های پایین بسیار زیاد و عمق زیبای صدا کمک می کند. Qb با داشتن همان مغز دیجیتال هوشمند Mu-so با قدرت ۳۰۰ وات، دنیای Hi-Fi را طوفانی کرده است.

داستان شرکت naim از زبان خودشان

پلتفرم جدید پخش موسیقی ۲۰۱۶

مهندسان Naim در همه رشته‌ها – الکترونیک، صنعتی، آکوستیک، مکانیک و نرم‌افزار – به مدت سه سال برای ایجاد یک پلتفرم جدید پخش موسیقی کار کردند. این پلتفرم قدرتمند از خدمات آنلاین مانند TIDAL و Spotify نهایت استفاده را می‌کند و در عین حال انعطاف‌پذیری برای آینده را نیز اضافه می‌کند. از آن زمان در همه محصولات Naim متصل شده است.

داستان شرکت naim از زبان خودشان

۲۰۱۷ Uniti Reborn

پخش‌کننده‌های نسل بعدی Uniti که با پلت‌فرم جدید استریم موسیقی و طراحی خیره‌کننده به‌روزرسانی شده‌اند، شامل Uniti Atom جمع‌وجور، Uniti Star با پخش سی‌دی و Uniti Nova قدرتمند، به‌علاوه سرور موسیقی Uniti Core با سی‌دی است. اولین باری که Uniti Atom راه اندازی شد، تا پایان سال دو جایزه What Hi-Fi را برد – همانطور که از آن زمان تاکنون شکست ناپذیر بوده است.

داستان شرکت naim از زبان خودشان

۲۰۱۷ Naim for Princess

آخرین شراکت ما باعث شد با شرکت دیگری که به دلیل مهارت و کیفیت بریتانیایی شهرت دارد همکاری کنیم Princess Yachts. ما با هم صدای Naim را در محیط منحصربه‌فرد دریایی بازسازی کرده‌ایم، درایورها را با دقت قرار می‌دهیم، ساب‌ووفرها را در مبلمان پنهان می‌کنیم و فوکوس موسیقی مناسب را برای مناطق بسته و فضای باز بهینه کرده‌ایم.

داستان شرکت naim از زبان خودشان

۲۰۱۸ ND 555  پخش کننده مرجع جدید ما

به سادگی بهترین مؤلفه منبعی است که تا به حال توسعه داده ایم، پخش کننده شبکه ND 555 با پلتفرم جدید پخش موسیقی با فناوری آنالوگ کلاسیک Naim – هر عنصر به طور منحصر به فردی توسط مهندسی استثنایی، از جمله قفس داخلی فارادی، جدا شده است. ND 555 استانداردهای جدیدی را در اجرای موسیقی تعیین کرده و تحسین جهانی را به دست آورده است.

داستان شرکت naim از زبان خودشان

۲۰۱۹ Mu-so 2nd Generation

ارتقاء گسترده – از جمله پلت فرم جدید پخش موسیقی، اتصال Wi-Fi پیشرفته، قابلیت های انعطاف پذیرتر موسیقی چند اتاقه و حتی راه های آسان تر برای اتصال به تلویزیون شما – عملکرد قابل توجهی را در محدوده اصلی Mu-so افزایش می دهد. هم Mu-so 2nd Generation و هم Qb جمع و جورتر اکنون برنده چندین جایزه هستند.

--------------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *