راه بهتری برای تولید انبود ساختمان

راه بهتری برای تولید انبود ساختمان

راه بهتری برای تولید انبود ساختمان

بیشتر کارخانه‌های خودروسازی مانند فورد یا تسلا تقریبا یک ماشین در هر دقیقه می‌سازند. آیا زمان آن نیست که ما این کار را برای خانه‌ها انجام دهیم؟ هدف بوکابل افزایش تولید و یک روز به واقعیت پیوستن آن است.

ما در این مقاله روشی بهتر، پایدار و مقرون‌به‌صرفه برای ساخت همه چیز از خانه گرفته تا ساختمان‌های تجاری ارائه می‌دهیم. در حالی که اغلب ساختمان‌ها هنوز با دست ساخته می‌شوند، یکی در یک زمان، ما امیدواریم که سیستم ساختمان ما بتواند این را تغییر دهد و ساخت‌وساز ساختمان را به کارخانه بیاورد.

در سال ۲۰۲۰ ما شروع به جمع‌آوری پول از سرمایه گذاران برای ساخت نوع جدیدی از کارخانه خانه کردیم، ما همین کار را کردیم، و اکنون ما خانه‌های حمل و نقل هستیم.

ما توانایی خود را برای اجرا اثبات کرده‌ایم، حالا می‌خواهیم همه چیز را به مرحله بعدی ببریم.

ما در حال حاضر به دنبال افزایش ۱.۰۷ میلیارد دلار برای ساخت بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کارخانه مسکن جهان برای مقرون‌به‌صرفه کردن مسکن مجلل برای همه هستیم.

(‏۵۰۰ میلیون دلار حقوق صاحبان سهام، ۵۰۰ میلیون دلار بدهی، ۷۰ میلیون دلار Reg A +)

مسئله

ساخت مسکن در گذشته متوقف شده‌است.

راه بهتری برای تولید انبود ساختمان

بازار

تقاضا برای واحدهای مسکونی فرعی در حال افزایش است*

با توجه به قوانین جدیدی که فرآیند صدور مجوز را ساده می‌کنند و امکان ساخت‌وساز در مکان‌های بیشتری را فراهم می‌کنند، محبوبیت واحدهای فرعی اسکان انبار (‏ADU)‏در کالیفرنیا و مکان‌های دیگر در حال افزایش است (‏منبع)‏. ما در حال حاضر از مشتریان شرکت کاسیتاس که به مراتب بیشتر از توانایی ما برای تامین محصول برای چند سال آینده است، بهره گرفته‌ایم.

راه بهتری برای تولید انبود ساختمان

راه‌حل

یک کارخانه تولید انبوه مسکن

ما این امکان را برای تولید انبوه مسکن در یک کارخانه از طریق نوآوری در حمل و نقل و تولید فراهم کرده‌ایم. ماژول اتاق ما، کازتا، تا یک بعد ترسناک بالا می‌رود، و به محض رسیدن، باز می‌شود و درست چند ساعت بعد به یک خانه کامل می‌رسد. این ساختمان یک ساختمان قوی، پایدار و امن‌تر است.

این محصول شامل ماشین لباسشویی، خشک کن، یخچال، اجاق گاز، حمام، آشپزخانه، برق، تهویه مطبوع و غیره برنامه ریزی شده است. فقط تخت یا کاناپه خود را اضافه کنید و یک کلید در دست آماده برای رفتن به خانه خواهید داشت.

ما در حال کار با فروشندگان تست شخص ثالث هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که محصولات ما قوی تر، ایمن تر و پایدارتر از سایر رقبای مسکن هستند.

راه بهتری برای تولید انبود ساختمان

این محصول به Casita ختم نمی شود. ما یک سیستم کامل ساختمان را مهندسی کرده‌ایم که در آن ماژول های اتاق با اندازه‌های مختلف قرار می‌گیرند و برای ایجاد هر ساختمان به هم متصل می‌شوند.

ما در نظر داریم تا ماژول های اتاق را در کارخانه تولید کنیم و سپس آن‌ها را به سازندگان و توسعه دهندگانی که اجازه می‌دهند و آن‌ها را نصب می‌کنند بفروشیم.

کشش

ما تقاضا را داریم و در حال حاضر تولید می‌کنیم.

محصول ما در حال حاضر تقاضای مشتاقانه ای را از مشتریان بالقوه دریافت کرده‌است.

این یک عکس فوری از جایی است که ما در آن هستیم:

راه بهتری برای تولید انبود ساختمان
راه بهتری برای تولید انبود ساختمان

چرا سرمایه‌گذاری کنیم؟

آیا زمان آن نیست که ما خانه‌ها را طوری بسازیم که همه چیزهای دیگر را بسازیم؟ آیا زمان آن نیست که ما خانه‌ها را

طوری بسازیم که همه چیزهای دیگر را بسازیم؟

راه بهتری برای تولید انبود ساختمان

ما راه حلی برای آوردن ساخت‌وساز به عصر تولید مدرن داریم. ما روش‌های مبتکرانه ای را برای ساخت، کشتی، و سفارشی سازی مسکن کارخانه‌ای با کیفیت بالا پیدا کرده‌ایم و قصد داریم تا مقیاس جهانی را از طریق “مدل کارخانه شریک” گسترش دهیم.

ما در مورد آینده خود هیجان‌زده هستیم و از شما دعوت می‌کنیم تا در این فرصت سرمایه‌گذاری کنید و در حالی که به نوآوری در صنعت ساخت‌وساز ادامه می‌دهیم، به Boxabl  بپیوندید!

مشابه. ماژول های اتاق غیر کستیتا باکس بال هنوز در مرحله پیش از نمونه اولیه هستند.

افشا Boxabl

در این مقاله با استفاده از روش توصیفی – تحلیلی و با مراجعه به اسناد و مدارک موجود، پیشنهاداتی در این زمینه ارایه شده‌است. بخش دوم صلاحیت ارائه بیانیه را دارد، که تنها به این معنی است که شرکت ممکن است فروش اوراق بهادار توصیف‌شده توسط بیانیه ارائه را انجام دهد. این بدان معنا نیست که در صورت تصویب، تصویب و یا تصویب، صحت یا کامل بودن اطلاعات در صورت ارائه، صحت یا کامل بودن آن تایید شده باشد.

دایره ارائه که بخشی از آن بیانیه ارائه است را می توان در اینجا یافت.

مواد پیشنهادی ممکن است حاوی اظهارات و اطلاعات آینده‌نگر مربوط به شرکت، طرح و استراتژی کسب‌وکار و صنعت آن باشد. این گزاره‌های آینده‌نگر مبتنی بر باورها، فرضیات و اطلاعاتی است که در حال حاضر در اختیار مدیران شرکت قرار دارد. واژه‌های “برآورد”، “پروژه”، “باور”، “پیش‌بینی”، “قصد”، “انتظار” و اصطلاحات مشابه برای شناسایی گزاره‌های آینده‌نگر در نظر گرفته می‌شوند که گزاره‌های آینده‌نگر را تشکیل می‌دهند. این اظهارات منعکس‌کننده دیدگاه کنونی مدیریت نسبت به رویداده‌ای آینده بوده و در معرض ریسک و عدم قطعیت قرار دارند که می‌تواند باعث شود نتایج واقعی شرکت از نظر مادی با آنچه که در گزارش‌های آینده‌نگر آمده‌است، متفاوت باشد. به سرمایه گذاران هشدار داده می‌شود که به این اظهارات رو به جلو که تنها از تاریخ شکل‌گیری آن‌ها سخن می‌گویند، اعتماد بیجا نداشته باشند. شرکت ملزم به تجدید نظر یا به روز رسانی این اظهارات آینده‌نگر برای انعکاس وقایع یا شرایط پس از این تاریخ و یا انعکاس وقوع رویداده‌ای پیش‌بینی‌نشده نیست.

--------------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *