Legacy Audio : تولید کننده برتر بلندگو

Legacy Audio : تولید کننده برتر بلندگو

Legacy Audio : تولید کننده برتر بلندگو

در سال ۱۹۸۳، اعجوبه مهندسی، بیل دادلستون، و یکی از بنیانگذاران، جیکوب آلبرایت، یک صنعتگر باتجربه که استانداردهای کابینت را تعیین کرد که Legacy هنوز هم به آن پایبند است، تلاش چشمگیر خود را برای توسعه بهترین بلندگوهای جهان آغاز کردند.

Legacy Audio : تولید کننده برتر بلندگو

پیشینه

پیشینه غنی از فیزیک و درک عجیب و غریب از مدل سازی آکوستیک، همراه با هنرهای قدیمی خوب، تیم را به تولید Legacy-1 مشهور سوق داد. به زودی خبر در میان جامعه دوستداران صوتی یک شرکت کوچک در ایلینوی که عملکرد و ارزش بی‌سابقه‌ای ارائه می‌کرد، پخش شد. از آن زمان، Legacy-1 به یک کلاسیک تبدیل شد و Legacy مدل‌های افسانه‌ای مانند سیستم‌های Focus و Whisper را تولید کرد.

ساخت، صنعتگری، استادکاری، استادی

ما به ساختن هر جفت بلندگو به گونه‌ای افتخار می‌کنیم که انگار برای خودمان آن‌ها را می‌سازیم. سیستم های ما که در اسپرینگفیلد، ایلینویز به صورت دستی ساخته شده اند، به طور مداوم پهنای باند وسیع تر، اعوجاج کمتر، راندمان عالی و قابلیت اطمینان بالاتر را نسبت به رقبای ما ارائه می دهند. ضمانت عملکرد ۷ ساله ما این اطمینان را می دهد که بلندگوهای قدیمی شما بالاترین سطح لذت را ارائه می دهند.

ما کابینت های خود را از تخته فیبر ۱.۱۲۵ اینچی با چگالی متوسط (MDF) می سازیم. ساب ووفرها، مانند Xtreme XD ما، از MDF 1.5 اینچی ساخته می‌شوند، در حالی که برج‌های بزرگ‌تر مانند Aeris ، دارای بافل‌های جلویی ۲.۲۵ اینچی هستند که قاب‌های درایور بین دو لایه قرار گرفته است. کابینت های ما با دقت بر روی CNC ما از قطعات به هم پیوسته، چسبانده شده و گیره دار استفاده می کنند.

ساخت جعبه

فلسفه ما این است که به طور گسترده در بالا و پایین هر محفظه درایور مهاربندی کنیم که باعث افزایش جرم و افزایش سفتی پانل می شود. با بلندگوها، مطلوب است که سهم شنیداری لرزش دیوار کابینت را به حداقل برسانید. ما از دیوارهای ضخیم (جرم زیاد) و یک محوطه با مهاربندی خوب استفاده می کنیم که جابجایی پانل کابینت به حداقل می رسد (کاهش دامنه).

کابینت‌های قدیمی با روکش‌های انتخابی و قالب‌های گوشه‌ای از چوب سخت به‌طور بی‌عیب و نقص تکمیل شده‌اند. روکش‌های نفیس برای هر جفت مطابقت داده می‌شوند و چندین بار با دست مالیده می‌شوند تا پتینه کاری با زیباترین دکوراسیون در خانه تضمین شود. ما چوب های سخت و روکش های گیلاس، گردو و بلوط خود را از آمریکای شمالی تهیه می کنیم. غذاهای عجیب و غریب از همه جا می آیند، به استثنای چوب های برل ایتالیایی و گل سرخ آمریکای جنوبی. پوشش‌های براق برای هفته‌ها، قبل از ساعت‌ها پولیش و صاف کردن دستی، پخته می‌شوند.

آسیاب اره محلی

تقریباً هر جزء برای اولین بار در کارخانه ما در اسپرینگفیلد، مفهوم سازی شده است. هنگامی که یک قطعه طراحی شده Legacy نهایی شد، ما بهترین سازندگان آن نوع قطعه را جستجو می کنیم. از آنجایی که ما معمولاً به مواد مخروطی عجیب و غریب، قاب های ریخته گری و غیره نیاز داریم، ابزارهای سفارشی زیادی مورد نیاز است. ما با تامین کنندگان درایور مانند B&C ایتالیا، Beyma اسپانیا، Eton آلمان، Focal فرانسه، و سایر تامین کنندگان بین المللی و همچنین Eminence در ایالات متحده روی ووفرهای بزرگتر کار کرده ایم. هر سیم‌پیچ به‌صورت دستی و تخته‌های متقاطع مونتاژ شده در داخل خانه، انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای را برای تنظیم دقیق به ما ارائه می‌دهد. فیبرپر پلی استر برای میرایی داخلی انتخاب شده است.

تست و تنظیم

فرآیند تنظیم و تست Legacy بسیار دقیق است و شامل تطبیق جفت هر جفت بلندگو است. ما متقاطع‌های هر جفت بلندگو را روی یک «منحنی اصلی» تنظیم می‌کنیم، که هدفی است که سعی می‌کنیم به آن برسیم. هر بلندگو ابتدا به صورت جداگانه تا منحنی اصلی آزمایش می شود. هنگامی که این کار را انجام دادیم، سپس به انحراف هر بلندگو از منحنی اصلی و نحوه ارتباط آنها با دو بلندگو در فاصله مساوی از میکروفون نگاه می کنیم.

طراح ارشد، بیل دادلستون، در حال تنظیم یک جفت بلندگوی Aeris

سپس تنظیمات انجام می شود تا زمانی که دو بلندگو تا حد ممکن به پاسخ هدف نزدیک شوند. سپس قطبیت را در یکی از ورودی‌های بلندگو معکوس می‌کنیم تا مجموع تهی (کیفیت لغو) را آزمایش کنیم. تنظیمات نهایی روی جفت انجام می شود تا زمانی که یکی از بلندگوها تقریباً صدای دیگر را لغو کند.

ما همچنین پاسخ فشار، ضربه/قطب و امپدانس را اندازه گیری می کنیم. تست های متعدد با حجم های ملایم و بلند اجرا می شوند. در آزمایشگاه ما، LoudSoft، Clio، LMS، چندین تحلیلگر طیف کنترل صوتی، ابزارهای صوتی و REW داریم. همه میکروفون‌ها برای سازگاری در برابر یک Earthworks کالیبره شده‌اند. در حالی که ما از محفظه های anechoic برای کالیبره کردن میکروفون ها و بلندگوهایی که برای مرجع نگهداری می شوند استفاده کرده ایم، ترجیح می دهیم از ترکیبی از روش های دیگر استفاده کنیم که در دنیای واقعی مفیدتر هستند.

بیل دادلستون کیست؟

بیل دادلستون رئیس و بنیانگذار Legacy Audio است.

دادلستون که فارغ‌التحصیل رشته مهندسی شیمی و ریاضیات از دانشگاه ایلینویز است، در طراحی بلندگوهای هدایت کنترل‌شده، هماهنگی پرتاب امواج در رادیاتورهای فرکانس پایین، ترمز پویا در طراحی بلندگوهای فعال، آرایه‌های میکروفون چند طرفه با قابلیت انتخاب، مرحله حذف بازخورد پیشگام بوده است. مانیتورها و روش‌های نصب دیواری جدا شده برای سیستم‌های بلندگوی درون دیواری/روی دیوار. او مخترع/ دارنده اختراع توپولوژی های مداری و ترازهای صوتی متعدد است.

نوآوری او در زمینه کسب و کار، خدمات مشتری و فناوری در کتاب پیشگامان جدید تام پتسینگر ذکر شده است . دادلستون مقالات متعددی در زمینه آکوستیک و طراحی بلندگو منتشر کرده است. او همچنین Reinforcement،  Resonanceو Reverberation: Fundamentals in Sound Control را نوشته است. دادلستون اخیراً به تالار مشاهیر منطقه ای معرفی شد و جای خود را در میان دانشمندان و دولتمردان نوبل غرب میانه گرفت.

شیفتگی دادلستون به صدا از سنین پایین شروع شد. او در سن ۱۲ سالگی برای ساخت یک رادیو و هدست کار از یک بلوک چوبی، ۱۰۰ فوت سیم، یک دیود ژرمانیوم و یک آهنربا جایزه علمی دریافت کرد. در سن ۱۶ سالگی، اشتیاق او منجر به ایجاد موسیقی متن برای تئاتر رادیویی شد. ارائه‌های دبیرستان شامل یک طرح بلندگوی کواکسیال با لنز پیچیده بود که از تاخیر زمانی تیپ سطلی سفارشی برای برنامه‌های کانال عقب استفاده می‌کرد. پس از دانشگاه، دادلستون به عنوان مهندس طراحی فرآیند در بخش فناوری برای مواد شیمیایی صنعتی ایالات متحده، یک تولید کننده بزرگ پلیمر، خدمت کرد. دادلستون بعداً قبل از تأسیس Legacy Audio در سال ۱۹۸۳، بر یک آزمایشگاه تحقیقات دیجیتال و کالیبراسیون نظارت کرد.

دادلستون اکنون مانیتورهای بلندگوی Legacy را برای SONY، EPIC، Arista، Universal Music Group (UMG) و سازمان های آرشیوی مانند Stradivari Violin Society طراحی و ارائه کرده است. تهیه کنندگان برنده جایزه مولتی گرمی، ریک روبین، آنتونیو “LA” رید، و مهندس استاد معروف، هرب پاورز جونیور، از طرح های Legacy برای کمک به تولید هنرمندان شریل کرو، جانی کش، تام پتی، قرمز استفاده کرده و به طور عمومی تبلیغ کرده اند. فلفل چیلی تند، ماریا کری و آشر. استیو هافمن، مهندس مسترینگ مجدد، از بلندگوهای Legacy در نسخه های مجدد الویس پریسلی، فرانک سیناترا و نت کینگ کول استفاده کرده است.

Legacy Audio و بنیانگذار آن در نشریاتی مانند بیلبورد، وال استریت ژورنال، ایلینوی تایمز، استریوفیل، صدای مطلق، مجله سینمای خانگی، صدا و چشم انداز، گزارش راب و غیره ذکر شده است.

دادلستون به عنوان یک مبتکر در زمینه های DSP، تقویت دیجیتال و بازسازی پرتاب موج ادامه می دهد.

“خوشبختم که توسعه بلندگو را به عنوان کار زندگی خود انتخاب کردم. تقریباً روزانه از پیشینه مهندسی شیمی، فیزیک و ریاضی من استفاده کرده است. لحظاتی از فروتنی و شکوه را به ارمغان آورده است، اما لذت بخش ترین پاداش موفقیت های مداوم و پلکانی حتی پس از ۳۰ سال است. من احساس می‌کنم که این یک پلکان بی‌پایان است که باید برای نسل‌ها دنبال شود، زیرا به طور مجانبی به کمال دست نیافتنی نزدیک می‌شویم.»

--------------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *