ابزارهای ضروری برای آشپزخانه شما در سال ۲۰۲۲

ابزارهای ضروری برای آشپزخانه شما در سال 2022

ابزارهای ضروری برای آشپزخانه شما در سال ۲۰۲۲

Amazon Echo Show 10

آمازون Echo Show 10 یک نمایشگر هوشمند است که می تواند ابزار شگفت انگیزی در آشپزخانه شما برای دستور العمل ها، یادآوری ها، تایمرهای آشپزی و موارد دیگر باشد. این صفحه نمایش لمسی ۱۰.۱ اینچی دارد و با استفاده از دستورات صوتی ساده از طریق الکسا قابل کنترل است. می‌توانید از دستیار مجازی بخواهید تایمرها را راه‌اندازی کند، موسیقی پخش کند یا دستور غذا را پیدا کند. نمایشگر تماشای و دنبال کردن فیلم های آشپزی را در خود آشپزخانه آسان تر می کند. همچنین می‌توانید با استفاده از برنامه همراه، مهارت‌های بیشتری اضافه کنید.

ابزارهای ضروری برای آشپزخانه شما در سال 2022

Mi Robot Vacuum Mop-P

آشپزی می‌تواند سخت باشد، اما تمیز کردن بعد از غذا برای اکثر افراد یک کابوس است. Mi Robot Vacuum Mop-P می تواند به تمیز کردن آشپزخانه شما با عملکرد جارو کردن و پاک کردن دو در یک کمک کند و دارای یک سیستم تشخیص لیزری (LDS) برای پیمایش در اطراف است. Mi Robot Vacuum-Mop P با ورودی کمی از کاربر کار می کند زیرا می تواند بیشتر کارها را به تنهایی از طریق نقشه برداری هوشمند و برنامه ریزی مسیر انجام دهد. فقط برنامه Mi Home را در تلفن هوشمند خود به Mi Robot Vacuum Mop-P متصل کنید و شروع به کار کنید. یک جارو می کشد، جارو می کشد و پاک می کند.

در سال ۱۹۳۹، دکر در یک سانحه هوایی کشته شد، شرکت به زودی دچار مشکلات مالی شد و در سال ۱۹۴۱، شرکت تولیدی لنسینگ توسط شرکت آلتک سرویس خریداری شد، پس از آن نام به “Altec Lansing” تغییر یافت. پس از پایان قرارداد لنسینگ در سال ۱۹۴۶، او Altec Lansing را ترک کرد و Lansing Sound را تأسیس کرد که بعداً نام آن به “James B. Lansing Sound” تغییر یافت و به “JBL Sound” کوتاه شد.

ORILEY Vacuum Sealer Machine

ماند. D130 دارای سیم پیچ صدا سیم روبان مسطح چهار اینچی و آهنربای Alnico V بود. دو محصول دیگر درایورهای ۱۲ اینچی D131 و ۸ اینچی مخروطی D208 بودند.

سیلرهای خلاء با حذف هوای غذا از پوسیدگی مواد غذایی جلوگیری می کنند. اگر شما فردی هستید که مواد غذایی را به صورت عمده خریداری می کنید، دستگاه وکیوم سیلر ORILEY برای شما یک موهبت خواهد بود. ماندگاری غذای شما را ۲ تا ۳ برابر بیشتر از مدتی که در ظرف پلاستیکی می ماند افزایش می دهد. از سوختن فریزر جلوگیری می کند و همچنین غذای شما را تازه نگه می دارد زیرا از تبخیر رطوبت غذا جلوگیری می کند. کار با آن ساده است و همه می توانند از آن استفاده کنند. دستگاه آب بندی وکیوم ORILEY دارای حالت های خشک و مرطوب است که می توانید با توجه به غذای خود انتخاب کنید.

ابزارهای ضروری برای آشپزخانه شما در سال 2022

Anova Culinary Bluetooth Nano Sous Vide Precision Cooker

اگر عاشق آشپزی هستید، پس خرید این ابزار برای شما ضروری است. سوس وید در بلوتوث آشپزی Anova Nano Sous Vide Precision Cooker در زبان فرانسوی به معنای زیر خلاء است که به معنای قرار دادن غذا در یک ظرف شیشه ای و پختن آن در دمای دقیق تنظیم شده است. این تمام کاری است که اجاق گاز دقیق Sous Vide انجام می دهد. اجاق گاز دقیق آنووا هنگام گرم کردن غذا، دما را دقیقاً کنترل می کند و پختن بیش از حد یا کم پخته شدن غذا را حذف می کند تا هر بار نتایج عالی داشته باشید.

ابزارهای ضروری برای آشپزخانه شما در سال 2022

تولید

--------------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *