بهترین گوشی های هوشمندی که در سال ۲۰۲۲ میتوانید داشته باشید

بهترین گوشی های هوشمندی که در سال 2022 میتوانید داشته باشید

بهترین گوشی های هوشمندی که در سال ۲۰۲۲ میتوانید داشته باشید

امسال، سازندگان گوشی‌های هوشمند، گوشی‌های هوشمند قدرتمندی را در محدوده‌های قیمتی مختلف قرار داده‌اند. ما منتظر طراحی های جدید شیائومی هستیم، سری آیفون ۱۴ اپل با دوربین سوراخ دار و یک تاشو جالب از Oppo که در هند عرضه می شود. در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد

سری آیفون ۱۴ اپل

سری آیفون ۱۴ اپل در سپتامبر امسال عرضه می شود وبا  تکنولوژیهای iOS 16 و Bionic A16 عرضه می شود. رندرهای فاش شده نشان می دهد که آیفون ۱۴ بریدگی را حذف می کند و دارای یک صفحه نمایش سوراخ دار است. همچنین شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد تمامی مدل‌های آیفون ۱۴ می‌توانند دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی LTPO باشند و مدل‌های Pro می‌توانند دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و ۸ گیگابایت رم باشند. مدل های آینده آیفون ۱۴ پرو اپل ممکن است با شاسی سخت تری از آلیاژ تیتانیوم عرضه شوند که دوام گوشی هوشمند را افزایش می دهد.

Oppo Find N

موبایل Oppo Find N در ۱۵ دسامبر ۲۰۲۱ در چین عرضه شد. این اولین گوشی هوشمند پرچمدار تاشو اوپو با دو نمایشگر است، اما در صورت تا شدن، مانند یک گوشی هوشمند معمولی احساس می شود. این دستگاه با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸، اندروید ۱۱ را اجرا می کند و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. چین در Find N به سختی در صفحه نمایش داخلی قابل مشاهده است و استفاده از آن را بسیار دلپذیر می کند. از آنجایی که گوشی پرچمدار از شارژ سریع Super VOOC پشتیبانی می کند، که باتری شما را در کمتر از یک ساعت از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ می کند.

گوگل پیکسل ۶a

ما در مورد تاریخ عرضه Pixel 6a مطمئن نیستیم، اما قرار است اواخر امسال عرضه شود. بسیاری از افشاگری‌ها نشان داده‌اند که Pixel 6a می‌تواند از Google Tensor GS101 SoC استفاده کند که می‌توان آن را در Pixel 6 و Pixel 6 Pro پیدا کرد. همچنین شایعه شده است که گوشی هوشمند گوگل ممکن است دارای ویژگی هایی مانند Magic Eraser، Google Assistant و Voice Typing نیز باشد. انتظار می‌رود Google Pixel 6a بین ۴۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ روپیه قیمت داشته باشد.

شیائومی ۱۲

شیائومی سری ۱۲ شیائومی را در دسامبر ۲۰۲۱ در چین عرضه کرد و امیدواریم امسال آن را در هند ببینیم. شیائومی ۱۲ دارای جدیدترین تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED و آخرین MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ است. یک تصویر فاش شده همچنین تنظیمات دوربین قدرتمند شیائومی ۱۲ را به نمایش گذاشته است. همچنین طبق گزارش اخیر، انتظار می‌رود این گوشی از شارژ سریع ۶۷ واتی برخوردار باشد. شیائومی ۱۲ گوشی هوشمند ممتاز بعدی این شرکت خواهد بود که از نام تجاری Mi رد می شود.

تولید

--------------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *