شرکت تولید کننده تجهیزات صوتی Linn Products

شرکت تولید کننده تجهیزات صوتی Linn Products

شرکت تولید کننده تجهیزات صوتی Linn Products

یک شرکت مهندسی تولید کننده تجهیزات صوتی و hi-fi است. این شرکت که توسط Ivor Tiefenbrun در گلاسکو، اسکاتلند، در سال ۱۹۷۳ تأسیس شد، بیشتر به عنوان سازنده صفحه گردان Linn Sondek LP12 شناخته می شود.

از سال ۲۰۰۷، لین یکی از اولین تولیدکنندگان صدا بود که پخش موسیقی دیجیتال را با استفاده از شبکه خانگی و اینترنت معرفی کرد. این موضوع به تمرکز استراتژی شرکت منجر شده است که منجر به سیستم‌های صوتی برای پشتیبانی از پخش موسیقی دیجیتال ۲۴ بیت/۱۹۲ کیلوهرتز ضبط‌های با کیفیت اصلی استودیویی با استفاده از جریان دیجیتال از طریق شبکه خانگی شده است.

Linn Records اولین شرکتی بود که آهنگ‌های ۲۴ بیتی Studio Master بدون DRM را که از طریق اینترنت دانلود شده بود، فروخت.

این رویکرد شبکه در سال ۲۰۱۳ با معرفی فناوری Linn Exakt برای حفظ سیگنال ۲۴ بیتی بدون تلفات در حوزه دیجیتال به متقاطع فعال گسترش یافت.

در اواخر سال ۲۰۱۴، Linn اعلام کرد که سرویس پخش موسیقی بدون اتلاف TIDAL را در پخش‌کننده‌های دیجیتال Linn DS ادغام می‌کند که امکان دسترسی به بیش از ۲۵ میلیون آهنگ صوتی را با کیفیت CD از طریق اینترنت فراهم می‌کند.

در ابتدا در حومه کسل میلک در جنوب گلاسکو (روبروی پارک لین) مستقر بود، اکنون درست خارج از شهر، بین واترفوت و ایگلشام، شرق رنفروشایر مستقر است.

ریشه ها

Linn توسط Ivor Tiefenbrun برای تولید صفحه گردان Sondek LP12 تاسیس شد. لوگوی این شرکت نمایش هندسی ساده بلبرینگ “تک نقطه” است که USP صفحه گردان LP12 بود

از ۱ ژانویه ۲۰۰۲، Linn Products Ltd حکم سلطنتی انتصاب به عنوان یک تاجر را به اعلیحضرت سلطنتی، چارلز، شاهزاده ولز، به عنوان ارائه دهنده سیستم های سرگرمی اعطا کرد.

لین در سال ۲۰۱۲ جایزه ملکه را برای شرکت در نوآوری دریافت کرد.

محصولات و علائم تجاری

Linn تعدادی علامت تجاری برای محصولات خود دارد که بسیاری از آنها به جای علامت سخت “c” مشخصه “k” را دارند. منشأ این عمل به طرق مختلف در طول تاریخ لین منتقل شده است. Ivor Tiefenbrun بیان کرد که این انقباض از هر دو “عرشه صدا” و کلمه soundex است زیرا همه طرح‌ها صدای قابل تشخیص منحصر به فرد خود را دارند.[۲۳] بسیاری از نام ها ریشه اسکاتلندی دارند، به عنوان مثال. Kairn، Keltik، Ekos، Keilidh (cairn، Celtic، Ecosse، Ceilidh)، برخی از آنها به عملکردی که انجام می دهند مرتبط هستند، به عنوان مثال. Knekt (سیستمی برای اتصال بسیاری از اتاق ها به یکدیگر) یا Klout (یک تقویت کننده قدرتمند)، اخیراً برخی از نام ها از توصیف های کیفیت گرفته شده اند (Exakt، Klimax، Akurate، Dynamik، Kandid). برخی از محصولات دارای نام های نسبتاً ساده ای مانند بلندگوی Index هستند.

--------------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *