پروژکتور لیزری ۵۰۰۰ دلاری اپسون

پروژکتور لیزری 5000 دلاری اپسون

پروژکتور لیزری ۵۰۰۰ دلاری اپسون

اپسون امروز در دسترس بودن یک پروژکتور LCD جدید با سه تراشه را اعلام کرد که ترکیبی از تغییر پیکسل بهبود یافته با طراحی لیزر چند آرایه ای جدید و الگوریتم های پردازش ویدیوی پیشرفته برای ارائه عملکرد ۴K بهتر نسبت به مدل های قبلی بدون کاهش روشنایی تصویر است.

پروژکتور جدید Pro Cinema LS12000 4K PRO-UHD (4999 دلار) که به عنوان پیشرفته ترین پروژکتور سینمای خانگی این شرکت شناخته می شود، دارای درجه روشنایی رنگ/سفید ۲۷۰۰ لومن است و از نرخ تجدید تا ۱۲۰ فریم در ثانیه (فریم بر ثانیه) با فریم پشتیبانی می کند. درون یابی برای نرخ فریم کمتر و پردازش ۱۰ بیتی با محدوده دینامیکی بالا (HDR) برای محتوای کدگذاری شده در فرمت‌های HDR10، HDR10+ و HLG (Hybrid Log Gamma).

این پروژکتور برای استفاده در اتاق هایی با نور محیط به اندازه کافی روشن است و از تنظیم منحنی HDR در زمان واقعی با ۱۶ مرحله کنترل برای تنظیم دقیق عملکرد HDR بدون توجه به محتوا استفاده می کند. برای بهبود بیشتر بازی های ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه، زمان تاخیر ورودی کمتر از ۲۰ میلی ثانیه تعیین شده است.

طبق گفته اپسون، صفحه شیشه‌ای Precision Shift جدید با کنترل دیجیتال، نور پیکسل را شکست می‌دهد تا تصویری با رزولوشن ۳۸۴۰ x 2160 را با دقت رنگ بهبود یافته، رنگ پوست طبیعی‌تر و درجه‌بندی بهتر نمایش دهد. اصلاحات تصویر به پردازشگر تصویر ۳۶ بیتی ZX جدید این شرکت نسبت داده می شود که رنگ، کنتراست، درون یابی فریم HDR و بهبود وضوح را در زمان واقعی مدیریت می کند.

این پروژکتور از نمونه برداری کروم ۴K 4:4:4 60 هرتز در ۱۲ بیت پشتیبانی می کند و پورت های سازگار با HDMI 2.1/HDCP 2.3 را ارائه می دهد که یکی از آنها از کانال بازگشت صدا (eARC) بهبود یافته پشتیبانی می کند.

اپسون می‌گوید طراحی ۳LCD آن، که از سه تراشه LCD برای نمایش ۱۰۰ درصد سیگنال رنگی RGB برای هر فریم استفاده می‌کند، “طیف رنگی فوق‌العاده را در عین حفظ روشنایی عالی بدون هیچ گونه مشکل رنگین کمانی یا روشنایی رنگ” ممکن می‌سازد

--------------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *