اتاق صفحه نمایش ویدیویی

اتاق صفحه نمایش ویدیویی

اتاق صفحه نمایش ویدیویی

یکی از جالب‌ترین نمایش‌های نمایشی در نمایشگاه CES امسال در غرفه شارپ بود، جایی که این شرکت یک «مکعب ویدیویی» با ۶۴ صفحه ال سی‌دی با حاشیه نازک و ۶۰ اینچی به هم متصل کرده بود و پنج وجه مکعب را تشکیل می‌داد. یک طرف برای تماشاگران باز گذاشته شد تا روی نرده بایستند و با تعجب به تصاویر در حال تغییر در جلو، به طرفین، و بالا و پایین آنها خیره شوند. اکنون، این شرکت نسخه بزرگتری از این سیستم را در پارک موضوعی Huis Ten Bosch در شهر ساسبو، نزدیک ناکازاکی، ژاپن نصب کرده است.

اتاق صفحه نمایش ویدیویی

همانطور که در رندر هنرمند در بالا نشان داده شده است، این جاذبه که تور معجزه ۵ بعدی نام دارد، شامل ۱۵۶ پنل ال سی دی ۶۰ اینچی PN-V601 در یک پیکربندی کاشی کاری شده است – دیوار جلو، سقف و کف هر کدام دارای ۳۶ پانل هستند، در حالی که دیوارهای جانبی هر کدام دارای پانل هستند. ۲۴، همه توسط یک سیستم انتقال تصویر ویژه کنترل می شود. بر خلاف نسخه ی نمایشی CES، بازدیدکنندگان نصب Huis Ten Bosch می توانند در داخل مکعب بایستند، که به طور کامل توسط تصاویر خیره کننده ای احاطه شده اند که افسانه Sirena پری دریایی را به تصویر می کشد.

اگر نسخه نمایشی CES (نشان داده شده در بالا) نشانه‌ای باشد، نرده‌های نرده‌ای در ناحیه مخاطبان مهم هستند—مطمئناً هنگام حرکت تصاویر کمی سرگیجه احساس کردند. و این جاذبه بهتر است تهویه مطبوع خوبی داشته باشد، زیرا همه آن پانل های LCD گرمای زیادی را ساطع می کنند.

--------------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *